Friday, October 23, 2009

Jumaat yang Indah


Hari ini adalah seperti rutin harian yang lain. Cuma kelas Islamic Input oleh Prof Sidek Baba ditunda. Alhamdulillah, Allah memberi kelapangan masa.

Kulliyyah CPC dan Department CPC berjalan seperti biasa. Kes
esophageal polyp dan obsesssive compulsive disorder.

Pada minggu, saya terasa yang minat saya dalam bidang
psychiatry ini semakin bertambah. Alhamdulillah, sekurang-kurangnya ada pemangkin untuk berusaha.

Saya ada lagi seminggu di wad Dahlia sebelum peperiksaan bermula. Teruskan usaha. Insya Allah berjaya. Segala-galanya saya serahkan kepada Allah untuk memberi kekuatan kepada saya untuk berusaha dan menghadapi peperiksaan.


Selamat berangkat untuk Wahid dan Ili ke Gua Musang. Safwan beruntung mempunyai kawan-kawan seperti anda berdua. Kami di Kuantan berdoa agar walimah Safwan berjalan lancar.

IIUM Kuantan

No comments:

Post a Comment